Heej heej.

Tjenare bloggen. vaknade för 2 timmar sen. orkade inte sätta på datan haha. idag är de ganska så fint väder :D så man kan gå i shorts som igår! igår var de inga moln på himmlen eller något moln kanske de var :S, himmlen "var" oskyldigt blå haha typ. Men idag så kanske jag ska gå och bada eller jag vet inte vi får se ;). Jag kanske bara doppar fötterna. Åhh vill hem till min mormor igen (jag var där förra helgen innan jag startade bloggen.) de var så grymt kul. De hade kollat på en båt som var 11 meter och kosta 98 000. Min morfar säger att de inte är någonting men de är jätte mycket pengar :S aja dom ska köpa den i alla fall så snart ska vi ut med båten (eller jag vet inte ) haha. hejdå
kramisar/bella<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0